Utgång.

wuhuuu! Idag har äntligen studentveckan dragit igång för folk som tar studenten. Sara, Jonna och Ida framförallt när det gäller folk jag känner. Och jag är så glad för deras skull. Som dom har väntat och peppat. Nästa vecka är det deras tur att springa ut (usch jag saknar och ångrar hela min egen studentvecka. men men, finns ju ingenting att göra åt det nu) och stå där jag, tillsammans med alla andra, stod för 1 år sedan. Men först är det 9 dagars festande som gäller och jag hänger på så ofta jag kan. Ikväll blandannat. Sara, Anna, Simon och Micke kommer hit och för-krökar lite innan vi drar ut och möter alla glada på Otten. Ska bli riktigt kul! :D Vi ses i dimman!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0