semesterplanering

idag när jag satt på jobbet så passade jag på att räkna ut hur många dagar det är kvar tills jag slutar på Aditro för sommaren. Ca 8,5 vecka kvar men om man ska vara extra petig så är det exakt 46 arbetsdagar kvar. En av dagarna vet jag att jag kommer vara på badet och antagligen några helger också men det var egentligen inte vad detta inlägg skulle handla om. På rasten tog jag tag i kalendern och kollade hur många dagar det var mellan sista dagen på Aditro och första dagen på NDC. Det nästan 2 veckor så vad bestämde vad bestämde jag mig för? Johodå, en utlandsresa SKA bli av. Tyvärr verkade det en stund som om jag skulle få åka själv eftersom alla har semester så otroligt olika i sommar. Men naedå, Viktoria är alltid redo för äventyr och även denna gång kunde jag lita på henne. Såklart! Nu ska jag bara hålla tummarna för att mitt jobb nere i Viken inte drar igång tidigare än planerat för denna veckas semester är något jag verkligen kommer behöva för att ladda upp batterierna. Nu kör vi, Vicky! :D

imorgon ska vi ses och planera mer. Var och när.
fasen, längtar du lika mycket som jag?




Kommentarer
Postat av: Viktoria

OM JAG ÄR REDO! Jag längtar så jag får kramp! :D WIHUUU

2009-06-18 @ 00:04:10
URL: http://virrvurrr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0