torsdag 17.57

jag är skapligt girig. Jag åkte inte hem efter lunchen. Stannade kvar enda fram till halv 5 och sedan dess har jag inte gjort särskilt mycket. Det är så sjukt varmt inne på jobbet så enda sen jag kom hem har jag legat som en deg i soffan i den svala källaren här hemma. Superskönt. Vet att jag går miste om många solstrålar men det tar jag igen hemma hos Anna. Micke är på väg hit till mig och vi ska göra sällskap bort till födelsedagsbarnet. Tror det bjuds på mat (eller fika) och det är ju aldrig fel.

Måste bara ge mig själv lite creed för att jag taggade upp Robin's partyhumör genom att skicka helt rätt musik via spotify. "allt som behövs är en litem touch av Malin!" Eller hur, Robin? ;D HAHA! Festival är inte min grej men nästa år ska jag nog faktiskt åka på nått. Hultsfred eller vad fansomhelst. Bara för att kunna kryssa av det på att-göra-innan-jag-dör-listan. Så Hultsfred, Peace&Love eller Arvika. Helt enkelt det som bjuder på de bästa banden. AAAAGH METALTOWN :O Ångrar mig att jag inte bokade biljetter men imorgon är det jag som röjer på Otten med Nina och det gör mig ingenting alls. Nina, Smultronvin och Otten är en blandning som både slår rätt och slint i huvudet på mig (Y).

Ikväll ska jag inte dissa Jocke's SMS ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0