i'm no superstar. i'm not good enough.

Wuhu! Känns som om jag kommer göra en sitta-vaken-hela-natten-alá-Robin-Söderlund. Dock tror jag att jag kommer tvinga mig själv till sängen så fort detta inlägg har publicerats eftersom hunden springer innanför dörren tidigt imorgonbitti och jag ska upp skapligt. behöva några timmars sömn känner jag.

denna dag (4 juni) var inget att hoppa högt för. Tillbringade största dela i soffan framför tv:n med den lilla (läs: den rejäla) baksmällan. Huvudvärk, 35 kilo tungt huvud och cravings efter allt som skulle kunna göra mig tjock på 5 minuter. Så tillbringade jag dagen. Men sen hände nått.. Precis när jag hade accepterat att kvällen skulle komma att bi riktigt tråkig så ringde Simon. "Ska du me mig & henke på bio?" Såklart! :D Stress, stress, stress. På 5 minuter lyckades jag sminka mig, byta om och borsta tänderna. Sprang ut till mamma och då hade pojkarna redan kommit så vi åkte på en gång. "änglar & demoner" blev kvällensfilm. En kanon-film som jag varmt rekomenderar. Satt som på nålar samtidigt som jag & simon skrattade åt hollywoods missar ;D "hollywood i ett nötskal" Henke skjutsade hem oss alla efter filmen men jag hann inte mer än komma innanför dörren innan det var dags att åka igen. Hämtade upp Sajj, handlade mat och diskuterade allt ifrån fyllemisstag till när vi träffades första gången. Ida ringde om skjuts och vi åkte runt hela stan, hem till mig och sedan till Wasa för att hämta upp Emil och Jonas som var fulla och glada. Lyckades köra fel tack vare att Jonas inte kunde hålla käften. haha! :P Vi kom hem iallfall och hemma är vart jag är nu. Ska närsomhelst lägga mig och sova.

Imorgon har jag en del planerat. Ska möta Sara på stan 12.00 för att luncha på Pastasnäckan. Ska bli riktigt jäkla gott, det var länge sen jag åt där. Ska passa på att lämna in min mobil också, vill inte ha pappa's längre. Den passar inte mig. Den är inte jag. Jag vill ha tillbaka min egen. Eller en nu och ännu bättre. Får se vad som händer när lönen kommer och någon i familjens abonnemang går ut. Hursomhelst, imorgon tar Martina examen och det ska vi fira. Ska hinna bort till lokalen och säga grattis och äta lite gott innan jag beger mig mot Sara där vi ska förkröka och, om vädret tillåter, grilla innan vi drar oss mot Otten. Utgång är planerat! Det är hela 1 år sen vi tog studenten och det ska ju absolut firas. Men först, några timmars sömn. hejs på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0