@ work

sådär, på plats. Det blev ingen cykel, regnet öser ner och åskan går så mamma var världs bäst och hämtade mig hemma. Nu är jag här iallafall och är inte hemma igen förrns om 6 timmar. Jag är relativt nykter. Ja jag sa nykter och inte bakis. Med tanke på att jag började svepa vin klockan 17.15 igår, drack konstant och hävde sista glaset, tillsammans med David, klockan 02.45 så har jag en känsla av att det sitter en hel del kvar i kroppen. Min näsa och tänder känns precis som det brukar när jag har druckit alkohol; lite lätt bortdomnat. Undrar hur detta ska gå. Hur fan ska jag orka festa ikväll? jaja, man är väl ingen vekling ;D

Nu ska jag jobba.
knappa föräldrapenning.
Samtidigt ska jag skriva en resumé om gårdagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0