00.07

sådär, då var dagen snart slut. Det blev en sväng till stan med far min och han var så snäll att han betalade både mina lösögonfransar, BUS och mascaran. Han höll på att sätta i halsen när han läste priset på kassaapparaten men har man världens bästa pappa så har man :) En snabb sväng hem innan jag hämtade upp Sofie och vi åkte och solade 22 härliga minuter innan deras träning. Blev inte mkt träning för min egen del men men, kul att kunna hjälpa sofie och dom lite. Hem, smörjde in BUS för 4 gången och åt mumsig fredagsmat med föräldrarna innan jag hämtade upp simon & sara och vi åkte till moa där det var en typ av förfest för dom 3 som skulle ut. Haha. Stannade bara några timmar för jag sitter redan hemma i soffan iklädd stor t-shirt eftersom jag smörjt in mig en 5 gång (det ser bra ut, just nu iallafall) och så fort det torkat så ska jag sova. Packar ihop allt imorgon. Håll tummarna för mig imorgon. Natt på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0