10 mars

fan vad jag sov gott inatt. Vaknade av ett SMS från Mo-Ko runt 11.oo och då gick jag upp. Utvilad och på bra humör. My ringde och ville ha sällskap till Söderköping där vi skulle äta på Kocken's och hälsa på Lisa. Det blev att göra sig iordning på 5 mindre och Lisa gjorde goda hamburgare åt oss två hungriga dansare. Några timmar satt vi där och pratar om allt mellan himmel och jord. Klagade på det svenska vädret, skrek på folk i bilarna som körde förbi och undrade vem som har snott vattnet i göta kanal. (någon som vet?) Fick stjus hem och här sitter jag och väntar in tiden, ska hämta sofia om ca en timme. Sola, träna och sedan träna igen. Ska ringa ett samtal när tränigen är slut för att se hur kvällen slutar. "förvänta dig det värsta men hoppas på det bästa". Det passar bra i dessa tider.

nu, byta om. hejs svejs.


Kommentarer
Postat av: Martina

Tja pullis!! jag har utmanat dig i min blogg..hihi den är klurig..

2009-03-10 @ 15:48:15
URL: http://martinaback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0