11 mars

Dagar som igår är bra dagar. Hämtade upp Sofie, bokade solningstid och tog en fika i väntan på att dubbeln skulle bli ledig. 22 minuter i det varma ljuset gjorde oss gott och sedan fick vi stressa till Hälsostudion där Emmelina väntade på oss. Jag tränade lite smått på singeln och sedan kollade jag lite på deras par. Kul att man kan vara till lite hjälp ibland :) En timme träning, hem för att käka och invänta Ellen innan vi drog vidare till nästa träning där det tränades inför uppvisning på Dolphins-match nästa onsdag. Ringde mitt samtal efter träingen och fick positiva svar så jag satte mig i bilen och hämtade upp mitt natt-sällskap :)

natten och denna morgon var otroligt mysigt.
Jag har svårt att sluta le, jag vill nog inte ens försöka :)

dagen har inte bjudit på så mycket mer än mys och fotboll i hallen (inte för att det gör mig nått men ni förstår vad jag menar, haha) och än så länge så vet jag inte vad jag ska göra med denna onsdag. Funderar på att hänga med Sofie till deras träning men det återstår att se. Är lite sugen på en skräckfilmskväll och godis så jag hoppas på att få sällskap ikväll också så man inte behöver ligga ensam och rädd i sängen. Ska nog ringa lite senare och se vad som sker. MYSA!

nu ska jag städa iordning på mitt rum. Hur lyckas jag? :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0