12 mars

usch, det var inte lätt att somna inatt. Jag svettades om jag hade täcke men frös som en idiot om jag inte hade täcket. Huvudet gjorde ont och halsen krånglade som fan. Låg säkert i en timme och tyckte synd om mig själv innan jag somnade. Sov djupt och jag vaknade inte Dock vaknade jag av ett ryck när mamma ringde min mobil som låg precis vid mitt öra. Hon undrade om pappa var vaken Det var bara att pallra sig upp. Känner mig fortfarande lite hängig men piggare än igår. Därför stannar jag hemma idag. Städa iordning i källaren och dammsuga övervåningen innan jag skjutsar ner mamma och pappa till stan. Dom ska, tillsammans med magnus och lotta, gå på bio och sedan gå på resturang. Sara har klubbkväll så vi kände att bio va inget för oss denna kväll utan vi möter upp våra päron på resturangen. Håll tummarna för att jag mår bra ikväll. och inte bara jag. Oh, måste tänka på nått annat. PUSS PÅ ER.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Man kämpar och så kan man stupa efter att man har gått av golvet, så tänker alltid jag. Jo men samma här, ny dans, nytt tempo, 1 min x3, så jag är jätte nervös att jag inte kommer orka. Men ja ja någon gång måste man du debutera! Vi ses på lördag Malin, jag lovar att heja på dig!

2009-03-12 @ 22:30:01
URL: http://camlindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0