14 mars

godmorgon på er. När var jag vaken såhär tidigt senast? Det har inte hänt på länge ska jag be att få tala om. Men pigg är jag. Trots få timmars sömn... Gick och la mig strax efter att klockan slog tolv. Låg riktigt skönt i sängen när klockan slår halv 1 och daniel ringer ifrån krogen och undrar varför i helvete jag lgger hemma och sover. Jag får förklara ett x antal gånger för min alkoholpåverkade vän att jag ska tävla imorgon och verkligen måste sova. Vi sa pusshej och la på. Jag somnar. 1,5 timme senare ringer mobilen igen, ett nummer jag inte känner igen. Jag svarar men är tyst. Hör en bekant röst fråga "Hallå?!" men jag är för trött för att reagera. Det ringer igen och nu svarar jag verkligen, jag blev glad. Han ringde för att fråga om han fick sova hos mig. Jag förklarade att jag ska upp tidigt men han fick gärna komma förbi om han ville. Det blev pussar och mys i ca 2 timmar innan hans mamma undrade varför han inte ringt om skjuts hem och hon ville INTE hämta honom yidigt imorgonbitti så hon kom nu. Jag blev ledsen men han lovade att vi ska ses ikväll så jag gick med på det. Det var dock svårt att somna om, ensam. Men det gick trots allt och nu, 3 timmar och 45 minuter senare är jag, som sagt, ganska pigg ändå. Kommer förmodligen sova några minuter i bilen men men, lite lyx ska man väl få ha? ;D

jag är faktiskt taggad. Jag VILL VERKLIGEN att det ska gå bra. Håll alla tummar ni har. Tänk på mig idag. Oh, jag kommer få träffa Elin! :D det slog mig just hur mycket jag saknar henne. Hur kul det ska bli att se henne. Hur mycket vi kommer heja på varandra och hur otroligt mycket jag kommer le när jag ser henne. Du är saknad, vännen! åter till tävlingen, har fortfarande inte listat ut hur jag vill ha håret men det får bli ett problem när jag kommer till tävlingen. GAH! TAGGA MALIN! måtte jag få plats i jonna&ellens bil hem. Vill så gärna se hela tävlingen.

ser fram emot ikväll. Undrar om elen har kommit tillbaka då? Ja gott folk, alldeles nyss gick strömmen i hela vårat kvarter. Tacka Gud för laptop. Iallafall, ikväll blire mys. Vi hörs! Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0