15 mars

hejsan svejsan. Här sitter jag och slappar efter en dags arbete. Skönt att ha nånting att göra för en gångs skull. För att för en gångs skull få tjäna lite pengar. nu är det en hela vecka kvar innan jag ska jobba igen och det känns surt. Man får hoppas att dom ringer in mig för extra pengar säger man ju inte nej till. Hursomhelst, dagen gick bra och relativt fort. En enda sak gick fel och inte så mkt mer att tilläga. För en gångs skull fick jag lite positiv kritik ifrån Kathy. Trodde jag aldrig skulle ske :O Jaja, gick för ovanlighetens skull positiv därifrån.

det är söndag och söndagskvällen ska tillbringas som en söndagskväll SKA tillbringas; hemma hos moa, i hennes soffa med popcorn, fina vänner och Beck-film. Ska bli trevligt, precis som alltid :) Hämtar Anna halv 9 och efter det är jag okontaktbar via internet. Vill ni något så får ni ringa. Vet inte riktigt när jag kommer hem och än så länge spelar det ingen roll. Beror på om man har sällskap eller inte och ni vet säkert vad jag hoppas på ;D

min bil är paj. passargerar dörren går inte att öppna =/
därför blir det pappas bil ikväll, jag ska köra HONDA :D
nu, Miami INK. hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0