16 mars

Yes, det verkar som om jag börjar få lite flyt nu. Min farbror ringde precis ifrån sitt jobb på badhuset och frågade om jag fortfarande var intresserad av jobb och jag praktiskt taget hoppade upp i taket av lycka. Fick prata med chefen och vi bestämde att onsdag passar bra för oss båda för mig att komma och göra de simprov som behövs testas. Kolla livräddningen och dyka. Så nu bestämmer jag att ni håller alla tummar som ni har för att det ska gå bra för mig så att jag kan få börja jobba mer och mer. IH :D

Har inte hänt särskilt mycket idag. Sov länge idag vilket jag nu ångrar för efter att ha läst alla andras bloggar så har dom skrivit att solen skiner idag. Men det måste ha varit medans jag sov för ända sen jag vakna så har det bara varit molnigt. Typiskt.. Gick upp och skjutsade Lotta och kottisarna till stationen och sedan hem igen. Har ingenting planerat denna dag men jag funderar på att dra på mig träningsskorna och ställa mig på crosstrainern och springa ett par kilometer. Fick en liten pepp när jag såg tjejerna i Superstar under 16. Fan, här ska det tränas. Ringa ett samtal sen, får se om man kan få något planerat till ikväll.

nu, träna. hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0