17 mars

Hej Bloggen! Har nu varit vaken i ca 1,5 timme, hunnit äta frukost och ska snart gå upp på övervåning och träna lite till min nybrända skiva. Sit-ups, armar och stretch. Mycket bra tisfördriv om ni frågar mig :) Även denna natt glömde jag att stänga fönstret så jag har legat och tryckt som en liten mus under täcket. Tänkte många gånger gå upp och stänga fönstret men det var alldeles för kallt utanför täcket så jag låg kvar. Stunder som då man önskar att han hade stannat kvar hela natten.

Det är tisdag idag, det betyder i vanlig ordning Sofie och träning. Det blir nog en fika på Fräcka i en timme eller två innan vi åker hem till mig och degar i väntan på att träningen ska börja 20.00. Uppvisningen på Dolphins är inställd så det blir ingen stress med att bli klara idag. Skönt: slippa stressa med dansen och vi får träna mer på den innan vi har uppvisning. Synd: alltid kul att komma ut på uppvisningar och få visa upp sig. Jag var faktiskt pepp. Jaja, det kommer fler tillfällen.

nu, fixelifix

i really wanna kiss you but i can't


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0