19 mars

Gosh, så pepp jag är!
Tack Sara! verkligen, Tack!
nu jävlar.

En morgonpigg Malin vaknade idag med solen i ögonen. Jag tror inte man kan börja dagen på ett bättre sätt! Det är dagar som dessa man önskar att man fortfarande gick i skolan, man tillbringade varje rast på skolgården iförd sina solbrillor tillsammans med my, trollis och jozza på bänkarna. En kopp thé/kaffe och jozza's ipod spelar nån låt som vi alla diggar till. Denise, Frida och Camila satt på en bänk lite längre bort och rökte varsin ciggarett. Malin skulle efter en stund hitta oss och säga nån rolig kommentar om Styven. Shit, jag saknar dom dagarna! Iallafall.. Vi får hoppas att det fina vädret håller i sig för kommer det en enda snöflinga till så flyttar jag söderut. Mer sol åt folket. Jag vill gå till parken och se IFK spela. Jag vill äta glass på Halvars. Jag vill sitta vid strömmen. Jag vill gå på utomhusbio. Jag vill tillbringa långa kvällar med Jonna på Titanic. Jag vill kunna gå till krogen utan att ha jacka med mig. Jag vill åka i moa's cab. jag vill cykla runt hela stan. Jag vill åka till sörsjön, glan, gransjönäs, badberget och lillsjön. Jag vill åka till husvagnen. och än så länge är det bara mars..

Badhuset idag igen. Sista provet och jag är pepp att göra provet en gång till. Hoppas innerligt på att kunna förbättra tiden en aning iallafall. Ni får hålla tummarna för mig. Jag behöver verkligen dethär jobbet. Jag VILL ha dethär jobbet. Inte bara för att det är ett jobb, inte bara för att det ger pengar. Nej, jag vill ha DETHÄR jobbet. Folk säger att det skulle passa mig och jag tror att jag håller med dom. Det skulle vara kul!

Någon som vet vad som händer ikväll?
Kanske kan lura med Sara på bio?
Vi kanske äntligen kan gå och se Rosa Pantern 2?

ska genast kolla sf.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0