20 mars

Goddagens! Trodde att det skulle kunna bli en aktiv dag idag också men icke. Vaknade strax efter 10 och har sedan dess bara suttit i soffan och myst med en varm filt, roliga halvtimmes-serier och i skrivande ögonblick mumsar jag på en alkoholfri päroncider, jordgubbar och lyssnar på Markus Krunegård. Vädret sviken idag. Solen skiner inte alls lika mycket och det är bara några få plusgrader men jag antar att man ska vara glad för det lilla man kan få.

Det är fredag och jag har ingenting planerat. Eller jo, jag ska senare ikväll träffa både sara, anna, ida, tobbe och jonas men VAD vi ska göra är ännu inte planerat. Hoppas egentligen på en sån kväll som vi hade för ganska många veckor sedan. Vi samlades i Ida's kök, åt muffins och drack thé och loka päron. Spelade allt ifrån Pictionary till memory. En sådan kväll håller jag tummarna för. Har ännu en gång fått erbjudande om att åka upp till dalarna och hade jag pengarna hade jag inte tvekat en sekund. Skulle vara skönt att komma bort några dagar. Men nae, jag är luspank och det finns ingenting som kan hindra mig imorgon från att festa med mina vänner imorgon då det bjuds till förfest hos sara och sedan en efterlängtad tripp till Hugo's. Ska bli intressant att se hur bakis och trött man är på söndag när det är träning i Eskilstuna som gäller. Grattis säger vi till Sanna som gått upp i guldklass och därför ska träna med oss härdanefter :D

Igårkväll åkte jag ut till åby och familjen Wilhelmsson där sandra fixade mitt hår. Planerade att lägga i blont där jag haft rosa/lila innan men .. det blev neonrosa med små inslag av blont lite här och var så vi färgade alltihop brunt. Klockan var så pass mycket när vi la i den bruna färgen att jag fick åka hem med färg och folie i håret och skölja ur när jag kom hem. Så nu är håret helbrunt. Väldigt fint och åh-så-tråkigt. Jag har inte varit helbrun i håret på flera år! har alltid haft nån crazyfärg (typ lila, rosa, rött eller blått) i tillsammans med det bruna men icke denna gång. Håret ska få vara helbrunt ett tag så att det får lite innan vi börjar färga det igen. Istället får det bli löhårs-slingor. BLÅTT :D .. så fort jag får pengar och det lär inte hända på ett tag. FUCK!

Nu är det dags att fixa till sig. klockan är ju liksom halv 4..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0