21 mars

bara för att sara & jag pratade datum igår så vaknade jag upp idag med en stor klump i magen coh den kommer hålla i sig ändå tills jag kommer hemifrån och får tänka på något annat. Augusti, september, oktober, november, december, januari, februari, mars. 8 månader. Så fort det har gått men det känns som en evighet. Kanske för att "vi" tog slut redan innan sommaren ens började? Jag mår bättre utan dig.

pappa ropade nyss och ville att jag skulle komma upp på övervåningen. Min första reaktion var; "vad har jag gjort nu då?" men sedan visade det sig att vindtrappan var nedfälld och han ville att jag skulle klättra upp. Min andra reaktion var; "och varför gör inte du eller mamma det?" Och vet ni vad jag får för svar?!?! "trappan har gått sönder, jag vill inte klättra upp då" Tack älskade Pappa, tack. Vi utsätter ditt enda barn och enda dotter för ren livsfara! Jag fick klättra upp för den jävulska stegen med risk för mitt eget liv endast för att mamma och pappa ville få upp några väskor och en lampa på vinden. Nu hoppas jag att ni förstår att jag överdrivet detta en aning. Pappa stod såklart och höll i stegen och mamma stod beredd att ta emot mig IFALL den skulle ge vika.

Anyhow.. idag är det lördag och en väldigt fullbokad sådan så detta blir dagens första, enda och sista inlägg. Ska om ca 1 timme och 45 minuter befinna mig på nån teater här någonstans i stan där jag och min mor ska möta upp trevligt folk ifrån hennes jobb och vi ska se "Hal som en ål". Har bara hört goda saker om den så jag är väldigt pepp och hoppas på att få några goda skratt. Det bär av, direkt därefter, hem till storebror och stina där vi ska ha födelsedag/jul/hejdå/för-fest innan jag fortsätter min kväll hemma hos sara med fina vänner och partaj så det sjunger om det. Vidare mot Hugo's som har Karateklubben ikväll och mer vet jag inte.

SJ har damp. Tågen är konstiga vilket kommer resultera i att jag åker bil upp imorgon tillsammans med Maria som sällskap :) Kommer därför inte bli kvar alls lika länge utan åker hem direkt efter träning och det kommer i sig bli ganska skönt för då kan jag duscha och äta i lugn och ro innan jag åker till Moa för att, som traditionen säger, se Wipeout och Beck tillsammans med mina vänner. Nu ska jag .. göra nått annat. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0