22 mars

rolig teater. mamma skrattade så hon fick chippa efter andan och jag skämdes lite när folk framför vände sig om för att se vem som höll på att dö av kvävning. Mamma bjöd på två cider och det serverades god mat. Hemma hos Henka och Stina bjöds det på mer mat, dom öppnade försenade julklappar och sedan diskuterade vi allt ifrån roliga dialekter, faster karin och hur våldsamma barn som mamma har. Fick skjuts till sara där festen redan var i full gång. Simon och micke var snabba att kommentera att dom hade läst min gästbloggning innan simon hade sönder ett glas och trampade alla på tårna. Någon (vi vet fortfarande inte vem) spillde ut en liter mjölk i köket så jag och sara fick tillbringa 20 minuter av festen av att torka upp det. Efter att ha fått en spark i nyllet av Micke så tyckte jag att han förtjänade lite hämnd. Jag vred ur disktrasan över huvudet på honom. HAHA! En sväng förbi Deli innan vi drog oss mot Hugo's. Kvällen slutade i kaos, tårar och tröst i anna's bil. Jag fick med mig M hem för natten och det gjorde mig lite gladare. Dagen har tillbringats i en bil och uppe i eskilstuna. Finns inte så mycket mer att säga om det.

Det är ju söndag och vi vet alla vad det betyder. Beck hos Moa och det är just där jag befinner mig just nu tillsammans med fredrik, anna och maria. Kvällens film heter "I Guds namn", känsliga tittare har varnats och jag har en känsla av att jag kommer vara riktig arg när filmen är slut. Det är nått med religion som gör mig förbannad. Så här sitter man nu med en kopp thé och tycker att det är väldigt dåligt av mig, anna och maria att sitta med datorerna när det faktiskt är filmkväll som är planerad. Så därför.. hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0