24 mars

En så sanslöst ovärd dag. Har inte gjort särskilt mycket alls men trots detta har dagen gott väldigt fort ändå. Har kommit på hur långt ett år faktiskt är och det som fick mig att komma på det var melodifestivalen-skivan. FÖRRA årets skiva. Letade fram Frida feat Headline - upp och hoppa. Den låt som spelades konstant när moa och jag körde runt i hennes volvo-cab sommaren 08. När jag hörde låtens toner kastades jag bakåt flera år för en stund men lika snabbt kom jag på att det var ju faktiskt bara några få månader sen. Kanske gick inte 2008 så fort iallafall?

Har som sagt inte gjort något under dagen som är värt att skriva om men kvällen bjöd på dans. Det lyckas alltid vara någon borta men idag var det näst intill löjligt. Av 10 möjliga så var bara 4 där. Jag, Rakhi, Sofie och Ida. Inte för att det hindrade oss. Nej nej, vi körde på. Skrattade en hel del och gjort klart slutet på dansen. Hann även ha ett mycket intressant och inspirerande samtal med Caroline om hösten. Ännu en jobb-möjlighet och det passar mig perfekt :) Jag håller tummarna och längtar nu mer till hösten än till sommaren.

Nu är jag hemma igen och sitter där jag brukar avsluta mina kvällar, i soffan framför TV:n som visar Big Brother, Navy CIS och Scrubs. Ska sova nu, tidigt för en gångs skull. Vi hörs. Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0