27 mars

Morrn Morrn!
Tycker faktiskt att det borde vara dödsstraff på folk som väcker en klockan 06.15 för att dom vill ha skjuts när man jobbade sent kvällen innan och inte börjar förrns 16.oo idag. Jag höll på att somna i bilen när jag åkte över hamnen. Och inte nog med det, när jag väl kom hem igen så märkte jag att mamma hade ju såklart låst dörren och jag hade inte tagit med mig några nycklar. Det var bara att åka tillbaka och hämta hennes nycklar, sur och trött.

Sitter i soffan, ska se på "hairspray" (JAG SAKNAR ELIN!) som börjar om några minuter. Resten av dagen ser mer eler mindre ut såhär: sova, duscha, göra mig iordning, äta och sedan jobba mellan 16 och 20. Vad som händer ikväll har jag ingen aning om. Det är fredagkväll men jag har absolut ingenting bestämt. Känns lite sådär om jag ska vara ärlig. Nån som vill hitta på nått?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0