28 mars

Godmorgon!  Dålig uppdatering igår men jag var trött så.. det fick vänta till idag. Jobbade ytterligare en dag (4 timmar) på Badhuset. Gick mellan 16 och 20 vilket betyder att man i första hand ska se till avdelningarna. (Spola av golv, sopa, byta soppåsar, mm) Men när jag kom dit hade precis Klara gjort hela huset så jag ställde mig tillsammans med Otilia och höll koll så att alla flöt i simhallen och äventyret. Dock var det så himla lugnt att det fanns i princip ingenting att göra. BACK UP var där för att hålla ställningarna men vi gick mest omkring och spolade golven eller satt inne i äventyret och slängde då och då ett vakande öga mot bassängen. Cool som fan kände jag mig när dom gav mig en walkietalkie :D fyfan vad tuff jag är. Skulle träffat Mia och Anna igår efter jobbet men vi la det på hyllan, mia skulle jobba och anna & jag var helt döda efter våra respektive jobb. Jag stannade hemma med päronen och såg på Let's dance. Jag grät när Laila och Tobias dansade sin sista dans men hjärtat skrek: HEJA MAGNUS. och mitt hjärta gjorde sig hört. Grattis till Magnus och Annika. En liten notis: jag vill också bli bjuden till New York av Laila :O

Nu ska jag gå upp och hjälpa min far med frukosten och sedan göra mig iordning. Mellan 12.oo och 16.15 jobbar jag på MAX idag. Jag är inte helt överlycklig men men, pengar är pengar. Ikväll kommer faster, farbror och lill-kusin hem till oss och käkar innan jag åker hem till Moa för en mysig kväll med fina vänner.

Jag hade bestämt mig att: nej, jag hör inte av mig. Inte denhär gången. Och det behövde jag inte, han hörde av sig till mig allafall. ni skulle sett mig igår när jag då insåg att M hade SMS:at mig. Johodå, lite tänkte han på mig allt ;D Jag blev glad, glad, glad :) KOM HEM!

Nu, frulle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0