29 mars

Någon som försov sig imorse? Inte jag, jag ställde om klockan redan när den slog om från klockan 02.00 till 03.00 inatt. Fick dock lite panik imorse när jag vakna då jag totalt hade glömt bort att jag faktiskt hade ställt om klockan. Trodde klockan var alldeles för mycket och att jag var sjuukt försenad till jobbet men ICKE. Kom dit i god tiden och sedan flöt dagen på i bra hastighet. Var kanske lite för många en stund och jag fick då erbjudandet att gå hem. EEH NEJ TACK. Jag jobbar så sällan att jag varken ville eller hade råd att gå hem 3 timmar tidigare. Jag jobbade tillochmed nästan en timme extra innan jag åkte till sara och åt tårta eftersom vi firade Magnus (sara's pappa) födelsedag. I skrivande ögonblick sitter vi hemma hos Moa och ser på "Con Air". Var inte alls sugen på att se den när alla började hetsa om hur bra den är (det är nått med mig om att säga emot bara för att folk hetsar) men nu i efterhand tar jag tillbaka vad jag sa. Filmen är bra. RIKTIGT bra. och rolig.

- det här är fienden. Det här hangaren. Det är vårat flygplan.
- vad är det där?
- .... en sten.

Ska nog åka hem ganska så direkt efter filmen, det verkar inte bli som om jag får säga hejdå till M ikväll. Jag får istället hoppas på att jag får se honom ganska så direkt efter att han kommit hem ifrån spanien. Usch, en hel vecka till :( Jaja, jag överlever.

nu vara social. hejs.

Kommentarer
Postat av: Elin J

Haha, du och jag är likadana! Jag är aldrig sugen på att se en film alla tjatar om heller! :P

2009-03-30 @ 09:01:07
URL: http://elinmjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0