3 mars

vi tar det från början.

trippen till linköping gav mig inte mkt i shopping-väg med jag kom iallafall hem med schampoo, balsam, inpackning och ny eyeliner. Fick även för första gången åka bil med sara eftersom hon övningskörde hela vägen dit. Gick kanon, ända tills vi skulle parkera, haha. Men det är en annan historia. ;D Hittade massa fina saker som fick det att klia i fingrarna men nej, min plånbok och min ekonomi tillåter inte shopping just nu. På vägen hem gjorde jag som jag alltid gör när jag åker ifrån linköping (när jag inte kör bilen såklart) ; jag somna. Kom hem och var så hunrig tt jag bara tröck i mig mackor. Det skulle jag inte gjort. Fyfan så dåligt jag mådde och allt kom upp igen 1 timme senare. Mitt hjärta stannade när jag såg hur rött det var. Jag trodde att min hals blödde som fan men då kom jag på att jag faktiskt druckit ett stort glas blåbärssoppa också. Och sådär höll det på hela natten. usch, jag har inte fått sova en blund.

jag vill också ta tillfället i akt att berätta att jag ljög för er igår. Jag skulle INTE träna igår. Jag trodde det var tsdag igår men sara rättade till min dygnsrymt när vi var i linköping. Förklarade för mig att det faktiskt bara var måndag och inte tisdag. Och eftersom jag verkligen mått pissdåligt de senaste timmarna så blir det ingen träning för mig idag. Istället slappar jag i soffan fram till klockan 18.oo då jag hömtar upp sara och vi åker till stadium-arenan för att se Dolphins ta emot Solna. Ska bli kul :D

nu ska jag ägna mig åt SMS-konversationer och göra ett tappert försök att äta något. Efter denhär natten är min mage helt tom. Usch och fy. Vi hörs. hejs svejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0