5 mars

mitt liv står stilla. usch, fy fan så tråkigt. det händer ingenting.

Nu är iallafall rummet färdig-städat. Sängen är för en gångs skull bäddad och har varit det ända sen jag gick upp imorse. (jag gör stora framsteg!) Har hjälpt mamma med en massa tvätt, hjälpt mormor och varit snäll och skjutsat Micke till stockholmsbussen eftersom han ska iväg och åka skidor i några dagar. Åkte i samma veva till pappa's jobb för att hämta min bil så att han fick sin. (jag behövde hans eftersom micke skulle få plats med skidorna). Kom nyss hem ifrån en sväng med bilen tillsammans med min far, han var tvungen att visa mig vart jag ska åka och hur jag ska göra imorgon. Jag ska nämligen, HELT SJÄLV, besiktiga min bil klockan 08.20 imorgonbitti. Tufft va?! :D vuxenpoäng till mig!

Kommentarer
Postat av: Anna

oj, det är faktiskt vuxenpoäng!

2009-03-05 @ 22:47:23
URL: http://hattifnattanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0