6 mars

det är dags att börja gå och lägga sig tidigare. MYCKET TIDIGARE. det är mycket dumt att sitta vaken till halv 4 när klockan ska ringa 3 timmar senare och man faktiskt MÅSTE gå upp då. Men upp kom jag, skjutsade mamma och drog direkt till besiktiningen som gick på 10 minuter. Fick en återkallning eftersom det var oljelekage, en skada på bromsslangen och bromsröret var rostskadat. Tur att Pappa är bilmekaniker! Kom hem åt, frukost och slocknade så fort jag satte mig i soffan. Vaknade inte ens när Stina kom hit med hunden. Nej nej, jag vaknade när hon hämtade hunden några timmar senare :P Ska nu dammsuga hela källaren och leta reda på något som man kan ha på sig ikväll då det är Otten som gäller tillsammans med Jonna och annat kul folk som ska fira Sandra's 18:e födelsedag :) ska dock inte vara med på förfesten så jag stannar hemma och käkar fredags-gott med päronen.

okej, jag lyckades nyss ha sönder dammsugarn =/ smidigt Malin.
nu ska jag se top model. hej.

Kommentarer
Postat av: Martina

JA vi åker!! vi kollar ett datum, vi kan väl höra med wilhelmssonarna om de vill med? pöss

2009-03-06 @ 22:52:17
URL: http://martinaback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0