8 mars

en liten hälsning ifrån tåget. Idag är Nattis med som sällskap :D sånt tycker vi om!

det blev  en seg lördag. Det mest aktiva på dagen var då jag gick en promenix med mia eftersom hon ville ha sällskap när hon skulle köpa groggvirke. Säger man inte nej till. En sväng till åby för att hämta sara för att seda stressa tillbaka till stan, hämta pickpack och vidare mot Märta där kvällen skulle spenderas framför TV:n och melodifestivalens "Andra Chansen". Ja tack till Star Pilots, Scotts och Sarah Dawn Finner. Usch och tvi för Carolina af Ugglas. Mycket catch-up-talk innan jag skjutsade hem sara igen. Drog till Mia där det fanns 3 onyktra flickor som jag skulle göra sällskap till Hugo's. Trevligt till en början, sedan blev det bara segt så efter en vän's spya och en evigt letande efter garderobslapp så kunde vi äntligen åka hemmåt. Behövde inte sova ensam :D

Låg kvar farligt länge innan jag började göra mig iordning och vi kunde åka till stationen och på tåget sitter jag nu. Träning som gäller idag, sista innan tävling. Idag SKA det gå bra! Det MÅSTE gå bra idag.
 
mat, dusch och mys i soffan är det som gäller för mig ikväll. Beck - Den Svaga Läken visas på 4:an ikväll. Hoppas på att det blir som jag vill. Nu ska jag vara social med nattis. Vi hörs- hejs svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0