9 mars

5 år går så jävla fort..

pappa hämtade upp mig på stationen igår och vi åkte direkt hem så jag fick äta, ta en snabb dusch och skicka iväg en jobb-ansökan innan jag hämtade upp Anna och vi åkte till Moa för att se söndags-filmen. Det har blivit lite av en tradition och det tycker jag låter bra. Att ha söndagskvällarna till att ses några timmar, att ha lite kvalitéts-tis med varandra. En film och lite småsnack senare fick jag SMS som sken upp mig kväll lite extra så då åkte jag hem och myste tills jag somna i hans armar när vi såg på film. Vi försov oss dock imorse så det blev inget morgonmys utan jag var snabbt ensam igen och här sitter jag nu. Planerar att slänga mig i duschen men funderar på att träna en timme först. Det är ju som sagt tävling på lördag så man vill ju ha kroppen igång.

Ikväll vet jag inte riktigt än vad som sker, har ingenting planerat.

nu, träna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0