ÄLSKA SPIN CITY

- ditt jobb kan drivas av en alkoholiserad orangutang!
- ska det tolkas som en pik?

sådär, nu har man varit hemma ett par timmar och är faktiskt inte alls lika trött som jag var senaste jag jobbade på badet. Då kom jag hem och slog ihop totalt, somnade på 5 minuter. Ikväll var jag bara seg, hade ingen ork att träffa någon så jag parkerade mig själv i soffan för kvällen. Tillbringat kvällen vid MSN för att få klarhet i vissa saker och bara vara social med andra. Har, via ansiktsboken, hittat två pojkar som vi träffade en dag (eller två?) på Cypern. Captain Andreas och Kortleken. (andreas och henrik, förklaringen kan jag ta någon annan dag) Alltid trevligt, kul att det var just dom man hittade också :)

Ingenting planerat imorgon. Nästa gång som jag jobbar är på onsdag (16-20) så imorgon verkar det som om jag får vara ledig. Ska sova länge och försöka hinna med någonting vettigt på dagen innan det är dags för träning hos Carro med tjejerna och jag ska äntligen få träffa både sara och sofie igen.

Nu ska jag sova.
hejssvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0