Banbrytande

idag har jag gjort nånting nytt. Nej, inte det att jag tränade livräddning. Nej, inte det faktum att när jag dunkade technomusik som fan ur pappa's bil så möter blicken från min X-pojkväns nya flickvän när jag parkerar bilen. Nej, inget av det. Idag har jag gjort något som jag faktiskt aldrig trodde att jag skulle göra. Jag har bloggat om mina åsikter och erfarenheter runt oralsex på Robin Söderlund - The sex side of life.

skulle vara kul om ni läste och sedan berättar vad ni tycker och tänker. Dock varnar jag er, det är väldigt rakt på. Detaljerat och härligt. BARA FANTASIN SÄTTER GRÄNSER!


Kommentarer
Postat av: Sarah

Bra skrivet hos Robin :)

2009-03-19 @ 08:25:18
URL: http://sarahbronsman.blogg.se/
Postat av: Sofia

Det var riktigt bra skrivet :) Avundas dig att du kan ta den så långt ner, jag vill med. Får ibland värsta kräkreflexerna, inget kul..

2009-03-19 @ 16:33:58
URL: http://kumpumaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0