Fredagen den 13:e Mars

Morrn. Vi tackar Sebastian och hans SMS för att jag inte fick sova längre än såhär :P Egentligen gör det ingenting eftersom jag hade planerat att gå upp tidigt. Har en del att fixa idag så jag ska närsomhelst börja packa ihop mina grejer som jag ska ha med mig imorgon. Tävlingkläder, skor och smink ska packas. Pappa ska gå en vända till stan men jag sitter här i trosor och BH och beredd att smörja in mig med BUS så jag hinner inte följa med. Men pappa är snäll och köper mer BUS och mascara åt mig. Ikväll fixar han maten medans jag solar med Sofie, tränar med tjejerna och sedan åker hem en sväng till Moa där det är förfest innan utgång. Verkar dock inte vara många som ska ut men det kan ju vara trevligt att träffas en stund iallafall. Sova tidigt blir det för min del. Vi åker hemifrån klockan 07.00 imorgonbitti och sedan är jag igång hela dagen.

Nu ska jag fixa och trixa. hejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0