@ Moa's

hejsan svejsan. Det tog oss ca 45 minuter att bestämma, åker runt stan, handla mat och sen hem till Moa igen. Den ena smarta konversationen avbyte den andra. Allt från ifyllningar av gårkvällens minnesluckor till vattentorn. Sett lite på "mannen som talar med hästar", parlamentet och nu i skrivande ögonblick ser på vi Beck. Sara har, som vanligt, somnat och vi andra är faktiskt ovanligt tysta för att vara vi när vi ser på film. Jag hittade min vinflaska från igår i kylskåpet så jag tog ett glas. Jag är ju ledig imorgon så det tycker jag att jag får unna mig.


jag - Jag vill se Discodaggarna!
sara - asså, handlar om maskar?
jag - ja.
sara - ... som diskar?

nu ska jag se klart på filmen. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0