på tåget, 18.39

på väg hem nu. 18.09 skulle tåget gå men det kom flera minuter försent och vi hann nästan förfrysa stora delar av våra kroppar (eftersom det både regnar, snöar och blåser i Eskilstuna) innan tåget äntligen anlände och vi kunde tränga oss på. Och här sitter jag nu, nattis är trött så hon vilar sin ögon. det ska nog jag också göra. Jag kan med gott samvete somna eftersom det inte är någon risk att missa att gå av då Norrköping är slutstationen.

Träningen gick bra. Tävlings-ronder om och om och om och om och om igen. Med bara armar. Med bara ben. JÄRNET! finaler. fys och styrka. Stretch i blåa med Alex och en himla massa skratt. Så som det ska vara :) Känns bra. Jag är taggad inför lördag.

är hemma om ca 1 timme. Mat, dusch och sedan hem till Moa för att se på Beck och mysa. Kanske inte vad jag hade hoppats på men man får inte alltid som man vill. Jag får hålla tummarna för imorgon istället. Inget tjut denna kväll, inte. Det räcker nu. Jag ska vara glad och positiv.

Nu ska även jag sluta mina ögon en stund. Goodbye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0