Seriös internetshopping

för tillfället är det bara fönstershopping via nätet som gäller då det börjar bli ont om pengar i plånboken men så fort lönen kommer (om ca 15 dagar) så ska jag klicka hem 3 par solglasögon, en somrig vardagsklänning, någon partyklänning och kanske några skor. Jag känner hur jag verkligen vill ha stilen så går lite mer åt street-hållet. Gulligt och sött är inte min stil och därför passar Shuttershades och Millionair Aviators-brillor mig mer. Skulle man kanske kosta på sigsjälv en väska och en klocka också? Jag menar, det är ju inte så ofta som jag unar mig själv att köpa hem kläder och accesoarer via nätet. 

tuff kommer jag vara. WÖW!

bilder kommer när jag klickat hem det som jag bestämmer mig för. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0