sjukling

okej, att sova med fönstret öppen inatt var en mycket dum idé. Både han och jag är sjuka nu. Feber och grejer, usch. Jag blir nojig som fan eftersom det inte alls är många dagar kvar till tävling så det passar sig inte alls att bli sjuk nu. Hoppas på att det bara är en lite grej så att det är borta imorgon. Jag har varken tid, lust eller ork att vara sjuk just nu. Så, därför blir det inget mys ikväll och jag följde heller inte med till tjejernas träning pga olika anledningar. Istället ska jag behålla mina myskläder på, poppa popcorn och se en massa filmer. Hålla mig vaken så länge det går innan jag helt enkelt måste sova. Skulle egentligen kunna slocka här och nu men nae, då kan jag inte sova inatt och det vill jag inte riskera.

Graham ringde mig förut och förklarade en del, som jag egentligen redan hade förstått men alltid kul att höra ifrån honom. Kändes knappt konstigt att han ringde. Ja, ibland saknar man honom. På tal om honom, på tal om dans. Jg ska pröva danskläder nu. Det står fortfarande i valet och kvalet om jag ska ta singelkläderna eller parkläderna. Singelkläderna är sanslöst snygga på men väldigt tunga. Undrar om jag orkar den nya dansen i dom. Parkläderna är väl inte riktigt min stil men snygga. Dock tajta och det känns inte riktigt bra men dom är inte lika tunga. + att det skulle kanske kännas som en nytändning att köra i ett annat par kläder i singel. Det låter åt parkläderna tycker jag att det låter som.. Hmm, jag ska nog pröva dom och se.

 
vad tycker ni?

vi hörs när vi hörs.

Kommentarer
Postat av: Maria

ja diggar de svartvita men jag har ju alltid varit lite utav en pussy när det kommer till färg haha

2009-03-11 @ 20:23:26
URL: http://mariakindahl.blogg.se/
Postat av: Ludvig

jag tycker Blomberg goes Black and White!

2009-03-11 @ 21:08:28
URL: http://becauseyoureworthit.blogg.se/
Postat av: Camilla

Snart är det lördag Malin! Nervös?

2009-03-12 @ 13:43:54
URL: http://camlindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0