någon smäcktande ballad, kommer inte att bli av.

ännu en torsdag har dragit förbi. Inget speciellt att skriva om det. Surat lite över att folk som man trodde man kunde prata med om allt vände tvärt efter att han/hon skaffat partner. Jag tycker inte om sånt. Jag vet att vissa saker förändras men allt ska INTE behövas förändras. Jaja, jag känner honom inte. Har aldrig träffat karln så jag ska väl inte ställa för höga krav. Jag trodde iallafall att jag kunde kalla honom min vän. Det var vad han sa, att jag kunde se honom som en vän. Jaja, det är väl jag som överreagerar och känner mig bortglömd. IGEN!

Nyligen hemkommen ifrån Black Lion Inn där jag har tillbringat kvällen med mor, far , svensson's och andra vänner till familjen. Mycket trevligt, många skratt, en del allvar och mumsig mat. Fish n' chips till varmrätt och chokladsoppa till efterrätt medans den brittiska musik, som är så typiskt för pubar, spelades och både sara, jag och pappa kunde nynna i takt till ett par stycken.

För er som undrar så mår jag väl okej. Kände mig frisk på eftermiddagen men nu kom det tillbaka och jag känner mig hängig igen. Jag kanske bara är trött? Har bäddat ner mig i soffan och ser på gamla repriser av Big Brother. Borde kanske sova. Vila ut min stackars trötta kropp som kommer ha en hektisk dag imorgon. Ska handla det sista inför tävlingen, sola med sofie och sedan hänga med på tjejernas träning. Kanske får dansa av mig lite jag också om jag har tur. Om jag mår bra så att säga.. Så, sova klingar bra i mina öron. Natti Natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0