De, vars öde är att brinna, ska brinna.

Är det verkligen fredag? Det hade jag aldrig trott om inte pappa hade ställt sig och lagat fredags mat, om dom inte hade visat Let's dance och om inte jag hade varit sååå pepp inför imorgon. (mer om det imorgon) Trodde att denna fredag skulle bli en hemmakväll framför tv:n med min mor och min far men icke. Tog bilen till smedby och tillbringade några gyllene timmar med Sara. Skitsnack (bokstavligt talat) i köket, Let's dance vid soffan och musikletande vid datorn innan jag åkte hem igen. Har sedan dess sett halva Hundtricket, fortsatt leta musik och gråta en skvätt. Det var så otroligt dumt sagt av mig. Det är verkligen dags att sluta oroa mig och börja lita på folk. Alla kan inte vara som folk (inte alla, men många) ifrån krokek och det tackar vi våra lyckliga änglar för.


okej, jag bor längst ner i källaren. Så långt in man kan komma. Och TROTS DETTA så hör jag ändå min pappa snarka högt och tydligt. Dethär kommer bli en låång natt. Jag är trött, men inte så pass trött att jag skulle somna om jag gick och la mig. Är pigg men inte så pass pigg att jag orkar resa mig ur soffan.

----------

det fick bli en liten paus.
Var tvungen att åka en sväng och hämta en vän ifrån krogen.
Läskigt värre! =/ hoppas du mår bättre imorgon.

nu ska jag nog iallafall sova. Har ju faktiskt ingenting bättre för mig. Gotta mig lite i att jag, för en gångs skull, faktiskt var smartare än Moa. Är det bara jag som vet vad som menas med "genom sigsjälv känner man andra" ? Kan tänka mig att Anna förstår också, hon brukar aldrig svika ;D Och med dessa ord lämnar jag er nu. Sov så gott, vänner små. / Malin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0