can you turn my black roses red?

Det blev en mycket roligare tisdag än vad jag hade förväntat mig. Dock en kall tisdag. Tillbringade ca en timme ute i kylan pratandes med Sebastian. Kallt men väldigt trevligt. Vi lyckades nog göra den stackars bilskole-eleven lite nervös när vi stod och synade hans sätt att backa runt hörn. Diskuterade allt från lastbilar till krogen innan han åkte hem och jag åkte till träningen som idag gick riktigt bra. Vi körde på tills vi inte pallade mer och då var det bara 10 minuter kvar på lektionen så vi använde de sista minuterna till att diskutera uppvisningar. När, var, hur. och vilka "gamla" danser som vi skulle kunna hjälpas åt att komma ihåg. Nu är min kropp helt slut. Får panik på mina ben, vet inte hur jag ska ha dom för att det ska kännas bra. Sitter i en jävla skum yoga-position för att kroppen inte ska strejka totalt. Funderar på att sova nu när jag är klar med bloggandet. Imorgon gäller det. Ska vara på badet och i simhallen klockan halv 10, redo att göra simtest. Dyka, simma olika längder, hämta docka på botten, bogsera och massa annat. Jag är nervös eftersom det tydligen går på tid. Jaja, ni får höra mer imorgon. Håll tummarna för mig. Det bordeinte vara nån större grej egentligen, jag tycker ju om att simma.

nu ropar kudden. Min rygg är helt paj på grund av idag OCH gårkvällen. Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0