söndag

fråga mig inte hur vi (eller mina vänner i detta fall) lyckas. Varenda gång vi har planerat nånting den senaste tiden så slutar det med att vi ändrar oss och gör nått annat istället. Och idag är inget undantag. Dendär bion jag skulle gå på.. nej nej, det blev inget. Det bestämdes en tjejmyskväll hemma hos Moa med hämtkäk, film och lite westlife. Det gör mig ingenting egentligen för jag känner redan nu hur jag inte har orken i kroppen att göra mig iordning. Har en enorm känsla av att jag kommer slockna i moa's säng men vad gör det? Dom andra (förutom anna som var nykter igår) kommer nog vara lika bakis som jag. Jag menar, moa kom ju inte ens ut på krogen. HAHA. ;D Ska kolla om mamma kan skjutsa mig annars får jag vänta in Anna tills hon kommer hem ifrån sin träning. Så som sagt, ändrade planer för söndagskvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0