Bada bör man.

hej. mig kropp är död, jag har ingen somhelst ork till nånting.

Några timmar i äventyrsbadet tillsammans med Maria, Anna, Moa, Micke och Simon. Åkt rutschkana, klättrat på klätterväggen, åkt i strömmen, lekt Herre På Täppan(jag på micke's axlar spöade moa på simon's axlar totalt!) och allmänt bara flummat runt. Tappat nyklarna nånstans på botten av bassängen och väntat onödigt länge på vårann mat. Iochmed att vi tappade nyklarna gav sig Mia's på försök att be smårbarnen att leta efter dom men misslyckades. Allt slutade med att vi fick klippa upp skåpet OCH köpa ett nytt hänglås. När vi skulle handla mat så tog dom såklart inte kort så vi fick springa ut till kassan för att ta ut pengar. Krångligaste kunderna på hela dagen.

Hann hem en snabbis för att göra mig iordning innan jag började jobba. Gick faktiskt riktig bra. Kan inte räkna de varv jag gått runt poolerna för att hålla koll, Kan inte räkna de gånger jag har spolat av med en lååång vattenslang inne på damavdelningen och jag kan inte heller räkna de gånger jag förbannat mig själv för att jag glömde foppatofflorna hemma för nu har jag så förjävligt ont i knän och fötter. Annars har mesta delen av dagen gått åt att hålla reda på alla ungar som inte har sunt förnuft nog till att förstå vad man får och inte får göra på ett badhus. SUCK! Vi blev klara så pass tidigt idag att jag och mina nya arbetskamrater tog en timme nere i relaxen en timme innan vi gick hem. Erik körde "bastu extreme" på mig och pontus och det är nog tack vara den som jag är så seg just nu. Sova låter skönt. Så får det bli.

Imorgon jobbar vi igen, 16 - 20.
lördag jobbar vi igen, 12 - 16.15
söndg jobbar vi igen, 12 - 17.15

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad kul att du får jobba mer! :) grattisgrattis, pulls! :D

2009-03-27 @ 09:24:56
URL: http://soderlundsara.blogg.se/
Postat av: Jonna

Vad roligt för dig malin :D Wuhhuuuuu :D <3

2009-03-27 @ 10:46:17
Postat av: Elin J

(DET GICK INTE ATT POSTA EN KOMMENTAR TILL DET INLÄGGET DÄR JAG VILLE POSTA DET!)

Jag saknar dig också Malin! Shit alltså, nu tar jag tag i saken snart och sätter mig impulsivt på tåget ner till Norrköping! :D

2009-03-27 @ 19:05:25
URL: http://elinmjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0