"men du Becka.. vad ska d... kallade jag dig nyss Becka?"

okeeeej. Att jobba idag gick bättre än förväntat, känns bra. Hade räknat med att göra sååå mycket fel men idag hade jag tempot och den positiva energin tack vare att man jobba med bra folk som fick mig att skratta och dom backade mig bra. Tiden gick fort och innan jag visste ordet av var det dags att räkna kassan och klocka ut. Väl hemma hade min faster och farbror redan anlänt och dom satt tillsammans med mamma i köket och kollade på nära pappa lagade till käket. Var en snäll dotter och brände ut Pappa's Status Quo-skivor innan annan hämtade upp mig och vi åkte till Moa. Hann se ca 10-15 minuter av Robinsson innan det var dags att göra isbjörnarna en tjänst och stänga av alla lampor och annan ström i moa's lilla lägenhet. Detta gjorde dock Micke lite halvt frustrerad men vi överlevde och hann precis få på TV igen till att matchen mellan sverige och portugal började. Matchen var lite av en besvikelse måste jag erkänna, det hade gärna fått bli oavgjort men fan inte 0-0, tråkigare än så kan det fan inte bli. Gjorde tppert försök att spela Pratmakarna men gav upp efter ett par omgångar av duellen och hitta rätt ord. "- Man kan blåsa upp dom, dom är färgglada. - EN BARBARADOCKA!"

Åkte hem ganska så direkt efter matchen, snälla Anna skjutsade mig hem och jag gick direkt till soffan i mitt rum och när TV kom igång märkte jag att "The Fast and The Furios" visades på 6:an. Mycket bra film och det är så jag har tillbringat de senaste timmarna. Ska närsomhelst sova eftersom imorgon är det kneg igen som gäller. Så, nu ska jag krypa till kojs, tänka igenom dagen i minsta detalj och hoppas på att jag får som jag vill imorgon. Förbered dig på de värsta - hoppas på de bästa.

Godnatt mina vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0