Natt på er.

okej!! Vi ska alltså skicka ner en helt, för mig, okänd operasångerska till Moskva för att representera Sverige i Eurovision? Det verkar ju inte logiskt nånstans. Alcazar, EMD eller Måns Zelmerlöv hade representerat oss bra. Eller ännu bättre; kvällens pausunderhållning. DET tycker jag att vi ska skicka ner. Den ryska remixen av Tingeling. Att Ugglas kom 2:a är bara pinsamt. Melodifestivalen handlar tamefan inte bara om låten utan om hela framförandet och hon hade INGET framförande. Hennes kläder var pinsama (jag menar, gummistövlar?) , hennes steg fram och tillbaka till och från micen var bara jobbigt och hennes hår var det värsta jag varit med om. Hon ser ju för fan ut som jag gör efter en rejäl sväng i sängen med en fartfylld partner. Iallafall, min röst föll på Alcazar denna kväll. Kanske för att en gammal medlem till gruppen var på tävlingen idag, kanske inte. Kanske tyckte jag att den låten skulle passa bäst utomlands. Men men, det är ju baltländerna som vi ska övertyga så att dom röstar på oss och inte på varandra. Det ska ju bli förjävla intressant. Jag undrar om vi ens kommer förbi semifinalen.

han som jag vill mysa med var här i några timmar men har åkt nu för att fixa lite saker. Jag hoppas INNERLIGT att han kommer tillbaka för jag vill INTE sova själv inatt. Jag är riktigt trött efter en lång dag så jag kommer nog slockna här i soffan en stund i väntan på att han ska ringa. Natt på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0