onsdag 01.50

sådär. Tillbringade ca 1-2 timmar med gästbloggningen och sedan satte jag fart mot Moa där vi såg på Grey's Anatomy, Rent Hus, Sex and the city samt massa youtube-klipp ifrån Stockholm Live och Magnus Betnér. Diskuterade allt ifrån folk med körkort till kyrkor till roadtrips i sommar. "jag har fått en väldigt kel-sjuk anka. En såndär umgås" HAHA! åkte hem strax innan 00.00 och höll på att köra ihjäl mig. Det är såhär att ngon idiot har försökt bryta sig in i min bil natten mellan fredag och lördag förra veckan. Detta har orsakat skador som gjorde att min passagerardörr inte gick att öppna, vilket sara och simon fick uppleva oc dom var tvungna att klättra runt i bilen för att ta sig till sina respektive platser. Pappa har kollat på det, plockat isär dörren och nu är allt tvärtom, den går inte att låsa så varje gång jag går ur bilen måste jag låsa fast dörren med hjälp av en lina som jag spänner fast i ratten. Man ska inte köra bil men linan i ratten, det går inte att sväng. Kom jag på när jag åkte hem och bilen inte svängde i korsingen. ojoj, så illa det kunde ha gått. Trött är jag nu. Ska sova och vila ut. Tillbaka till badet imorgon klockan 13.30. hejsan svejsan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0