Måndag 22.40

Wuhu! Det är kul att gymma. Och med sara är det ännu bättre. Började springa backintervaller i 20 minuter och fortsatte sedan med armar, bröst, mage, lår och rumpa innan vi stretchade och jag kom fram till att något är fel i mitt vänster ben. Något sitter fel och det gör ont att sitta i spagat, det brukar inte göra ont annars så nu undrar jag; vad är fel? :| jaja, det var iallfall riktigt kul att ha några timmar tillsammans med sara då vi peppade varandra tills vi inte orkade mer. Nu jävlar, nu är det allvar! Vi måste börja tänka på beach 2009. När vi tränat klart la sig sara i solariet och jag fick till min glädje ett glädjande besked ifrån badet. Jag ska provjobba på torsdag kl: 14 - 22 :D Det känns som om min tid kommer tillbaka nu. Tjohej, jag är pepp!

En sallad på PAUS inhandlade och sedan bilade vi hem till mig och slängde oss direkt i soffan för att se på Madagaskar 2. Den rekommenderas :) Slocknade så fort Sara åkte hem, mådde lite illa så jag tillät mig att gråta en skvätt. Gjorde mamma sällskap när hon skulle hem till lotta och magnus och mata deras kanin eftersom dom två lämnat oss här hemma i slasket för att åka Barcelona. Sara ringde och ville låna film så jag åkte direkt och det är precis där jag är nu. Pallade inte vara hemma så jag tänkte tillbringa några lugna timmar här innan jag åker hem och sover. Nyss sett på "Spårlöst" som fick oss att både gråta och längta utomlands. Vem vill följa med till Hawaii?

Kommentarer
Postat av: Elin J

usch. jag vill så himla gärna ligga och titta på film med dig i norrköping nu! i miss you honey!

2009-03-23 @ 22:55:23
URL: http://elinmjohansson.blogg.se/
Postat av: Elin J

det tycker jag låter som världens absolut bästa idé! <3 <3

2009-03-24 @ 06:39:33
URL: http://elinmjohansson.blogg.se/
Postat av: Anna

vi åker! NU!

2009-03-24 @ 10:50:47
URL: http://hattifnattanna.blogg.se/
Postat av: Ludvig

PACKA UKULELEN SÅ DRAR VI! =D

2009-03-24 @ 19:21:05
URL: http://becauseyoureworthit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0