Våffeldagen

Så sant som det är sagt, Idag den 25 mars är det Våffeldagen och jag ska äta så mycket våfflor att jag spricker. Det är nämligen så att mormor och morfar har bjudit hem mig, mor och far till dom för att fira denna dag. Jag tror itne jag åt några våfflor förra året? Fy på mig. Just därför ska jag unna mig flera stycken just idag.

Men först ska jag och Sara åka till ICA Maxi. Hon ska handla mat och jag ska köpa ett par svarta badbyxor som jag behöver till imorgon då det är dags att provjobba på badet. Jag tycker faktiskt det ska bli kul, har ingen aning om VAD jag ska göra men det är ju precis därför jag ska dit; att lära mig.

Nu, fixelifix.


plötsligt kom tystnaden. bokstavligt talat. inte igen. sluta malin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0