-.-

fan.
jag glömde min mat som blev över ifrån Spicy Hot hemma hos Sara. typiskt. när jag väl går utanför boxen och äter något som är så inte mig som det går att bli och när jag väl tycker om det; så glömmer jag att ta med resterna hem. Suck. Imorgon blir det pasta med skinkstuvning igen. Gott. mättande men det är inte spicy hot. Kanske lika bra? Pastan kommer jag äta upp och därför kommer det vara rent av omöjligt att glömma kvar den någonstans. Nu undrar jag dock hur jag hade tänkt lyckas glömma MIN mat hemma hos MIG men det ska man väl kunna lyckas med tycker jag. Finns säkert någon som gjort det. Glömt bort sin mat hemma hos sig alltså. Inte hemma hos mig. Även om det hade varit synd det också. men herregud vad jag svamlar idag. hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0