00.05

ojoj, vilken dag.
dansat konstant och vi blev faktiskt helt klara. Eller aa, med det som behövdes koreograferas iallafall. Det gick på cirkus 2 timmar vilket vi är rejält nöjda med. Skrattade av oss en hel del när vi inte riktigt kunde hålla oss seriösa utan det blev flum av allting. "flyg, flyyyyyyg" Sofie kom upp till FU för att säga vad hon tyckte och sedan ha lektion så jag stannade kvar och kollade, tänkte att jag lika gärna kunde skjutsa hem henne sen. Dog i soffan så fort jag kom hem men hann inte vara hemma särskilt länge innan sara ringde och ville bjuda på tzatziki och bröd. det säger man ju inte nej till ;D Skrattade åt gamla bilder på BDB, pratade ut om saker som behövdes pratas ut om och såg en liten stund på "Ballar av Stål" innan jag åkte hem än. Såg att rätt person hade skrivit till mig men sen loggat ut strax innan jag kom hem. STOR SUCK. jag gillar't inte.

Imorgon blir det nog en seg dag. Är inte särskilt pepp att hitta på något utan jag är bara .. tom. Jag vill sova länge imorgon men det lär inte hända. Mamma kommer med största sannolikhet ropa ifrån övervåningen, ca 07.38, att ;"NU ÄR HUNDEN HÄÄÄR! MAAAAALIN! HÖRDE DU?!" hej hej öronproppar.

jag ska nog lägga mig nu, min nacke och rygg gör bajs-ont efter dagen. pfft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0