11 maj

HAHA! Nååååååågon fyller 20 idag!
tänk att vi fortfarande minns. Grattis på dig, Runar!
eller hur, Sara? ;D

ojoj, bråttom bråttom. Har försvoit mig lite. Klockan har passerat halv 10 och jag ska möta Jozza klockan 11. Hade planerat att bränna en skiva men det blir nog ingenting med den saken, får helt enkelt ta de skivor som jag har. Måste börja packa ihop mig snart och försöka hinna äta en stadig frukost eftersom jag ska möta henne klockan 11.00 och vi kör ända fram till 16.00 i eftermiddag. Känner jag oss rätt så kommer vi nog hinna med minst en hel dans iallafall och med tanke på vad vi planerar så passar det bra att fokusera på en dans med detaljer och allt sådant. Ska bli kul. Har saknat jozza och ska bli skönt att få dansa av sig. Känner att jag har en hel del frustrationer att få ur mig.

Igår var en bra dag. Hypermysig kväll hemma hos Emma tillsammans med Anna och Emma såklart. En massa the och ännu mer knäckemackor. Anna och jag har kommit fram till att knäckemackor är ingenting som man har cravings efter men när man väl börjar käka så kan man fan inte sluta. Även att härdanefter är det dags att börja snacka om saker och ting som sker. Här ska det inte suras. Korten på borden - ärlighet rakt upp i ansiktet. Satt ute på Emma's altan i några timmar innan vi förflyttade oss till köket och pratade om regeringens mörkläggning av Estonia, skräckfilm och Saxenhausen. (vuxenpoängen haglar över oss!) Höll på att dö av kyld när jag rörde mig hemmåt. Hade åkt dit i shorts - dumt gjort.

nae, jag hinner inte mer nu. Vi hörs. BYE!

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack för en supermysig kväll honey! :D

2009-05-11 @ 13:39:08
URL: http://hattifnattanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0