13 maj

Morrn på er! Hade inte min mobil ringt så hade jag nog fortfarande sovit men icke, Micke ringde och frågade om jag kunde jobba 14 - 22 idag. LÄTT! 8 timmar bra betalt + att 3 av timmarna är OB. Wuhu! Det är nog lite ironiskt, jag säger upp mig ifrån ett jobb och dagen efter riner ett annat och ber mig jobba. Detta betyder dock att jag inte kommer kunna vara med på kvällens filmkväll hemma hos Moa, tyvärr. Hade varit mysigt att träffa folket och bara umgås i några timmar. Men vem vet, jag kanske är jättepigg när jag åker ifrån jobbet (tvivlar på det men man vet aldrig) så jag kanske åker förbi en stund för att bara säga hej och krama på alla.
 
hursomhelst så kommer jag inte vara hemma mycket idag. Vill ni något så får ni ringa eller, mer än gärna, komma förbi på badet och hälsa på. Skulle vara kul :) På måndag öppnar vi utomhus och då hoppas jag på att få träffa både två och tre personer som man känner. Alltid roligare att jobba då av någon anledning. Nae nu har jag inte tid mer. Ska käka och sedan göra mig iordning. Vi hörs när vi hörs. PUSS.

Kommentarer
Postat av: Anna

JA! Kom förbi och krama på oss!

2009-05-13 @ 15:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0