16 maj

Lycka till, till alla underbara Discodansare som är i Västerås i helgen och slås om titeln; Svenska Mästare. Let's Move cup blev min sista tävling. Sedan dess har jobb och annat tagit upp min tid och jag har varken haft tid eller ork att åka upp till Eskilstuna så min discoträning har nästintill varit obefintlig den sista tiden. Detta betyder dock inte att disco och tävling har lämnat mitt liv, nej nej. Kommer absolut hålla mig uppdaterad och så ofta jag kan åka upp till Eskilstuna för att hälsa på maria och alla tjejerna. Framför allt efter 1 september då Sööööööderlund (yeeeeey!) flyttar dit och börjar undervisa! Hur tufft är inte det?!?! :D

Go Eskil
Go Tuna
Go Eskilstuna
We show the groove
so go, let's move!

Igår var väl kanske inte den röjigaste förfest jag varit med om. Grillen vägra fungera så micke, ida och matilda fick åka hem och hämta Ida's grill och när vi väl skulle äta så var det var man för sig. Vi var så hungriga att vi knappt smaka på maten och sedan var diskussionerna igång en stund innan Lotta hämtade upp oss och vi satte fart mot Otten i en ovanligt låg bil. Haha, Ida! dags att banta ;D Hamnade tillsammans med "Next 3" i kön som tycker det är sexigt med svenska tjejer som snackar spanska. (men nina är ju finsk?) Röjde loss inne på Otten och hittade mycket trevlig karl som prata mycket osammanhängande. (se facebook) Hittade även han som spelar fotboll, I DAGSBERG! hahaha! Gjorde sällskap med Simon till MAX eftersom vi var såååå hungriga men när vi väl kom dit och fått maten så tog det stop. haha, vi drog oss hemmåt ganska fort och skrattade åt allt och ingenting. Satte mig i en taxi vi otten och var hemma strax runt halv 4. Så ni kanske förstår att jag är trött efter bara 4 timmars sömn?

För mig blir det en heldag idag i Hörsalen tillsammans med Jozza och många andra dansare som har dansavslutning på FU idag. Har packat ner matsäck, ombytteskläder (eftersom jag misstänker att jag och jozza kommer stå på scenen så ofta vi kan när alla andra har paus), musik och annat som kan vara bra att ha. Kommer behöva stressa hem ikväll för 21.00 börjar Eurovision och det kulle vi ha sett hos mig men icke, ändrade planer! Vi ska ses hos Karlsson, umgås lite med henne och sara innan dom drar ut på krogen och jag går hem och sover. Har en känsla av att det kommer behövas efter idag.


Tjo på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0