19 maj

jag tror att Anna slarvade med sin soldans igårkväll för inte ser jag någon sol på himlen. Det lilla blåa hål som syns är inte riktigt tillräckligt för att vi skulle komma iväg tidigt. Så nae, jag är fortfarande hemma och väntar in tiden, anna och maria. Hoppas innerligt på att kunna komma iväg runt halv två, två för jag vill verkligen ner. Palla sitta hemma hela dagen, speciellt nu när jag äntligen får köra pappa's bil. Det är inte särskilt ofta det händer så man ska ta till vara på ögonblicket. haha :D Samtidigt vill man ju inte lämna micke och stenqvist där nere helt ensamna hela dagen. nae, jag tycker vi åker ner nu och börjar genast fixa med grillen. Vädret måinte vara det bästa men mitt humör är faktiskt riktigt härligt. Finns några småsaker som skulle kunna göra allting så mycket bättre men annars så är jag ganska nöjd faktiskt.

du verkar ju glad iallafall.
det kanske inte är helt omöjligt.
tålamod.

nu ska jag göra mig iordning. Vi hörs ikväll. BYE.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0