2 maj

Morr'n på er!
måste få skriva av mig på morgonen för jag tvivlar starkt på att jag hinner det senare. Ska nämligen åka till jobbet om ca 20 - 25 minuter, jobba mellan öppning och 15.00. Vill verkligen hinna hem emellan sen samt att pappa kan skjutsa mig istället för att jag ska behöva ta bilen till hageby. Klockan 16.00 ska jag vara på Trude's tillsammans med de andra modellerna och då är det dags att fixa med frisyrer och smink inför visningen. 20.00 är det genrep för Trude och en extra genomgång för oss själva och sedan bjuds det på mat. BRA! anars vette fan om jag hade klarat kvällen. hursomhelst..

Vad: Hårshow med Trude's Frisörer
samt dansuppvisning av några av norrköpings bästa disco-dansare.
Vart: Otten
När: 23.30
Åldersgräns: 22år

Efteråt stannar vi kvar och dansar hela natten. Jag ska hålla mig nykter eftersom det är kneg imorgon igen. Dock 12.00 så det är lugnt men jag kommer vara trött och vill inte vara bakis OCKSÅ. nej usch, det räcker med att vara trött. Oj, bråttom bråttom. Vi hörs! CIAO!


suck.. jag kommer missa Ludwig.

LISA! GLÖM INTE ATT TA DVD:N ÅT MIG! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0